mandag 12. juli 2010

God sommer.

Bloggen min og jeg tar sommerferie frem til 9. august. Jeg ønsker dere som leser bloggen min en god sommer.

Jeg vet ikke hvem som følger med på bloggen min, så en sommerhilsen i kommentarfeltet hadde vært hyggelig. Om du da ikke vil være anonym - det er en rett jeg forsvarer. 

Et av høydepunktene som stortingsblogger kom nok med blogginnlegget om "statssekretæren som styrer landet". Sjelden har noe jeg har gjort klokken halv seks en morgen fått så mye oppmerksomhet. Et annet høydepunkt var da Knut Arild Hareide (KrF) sa følgende om mitt blogginnlegg om KrF: "...et eklatant brudd på norsk politisk kutyme" (Stavanger Aftenblad 13.02.10)

I ferien skal vi ("vi" som "familien", ikke "vi" som "jeg og bloggen") være mye hjemme, men vi skal også en tur til Danmark.

Kjører du i ferien forbi en liten koselig småby med et stort høyhus, så er det bare å stikke innom på kaffibesøk.

Blogglisten

4 kommentarer:

  1. God sommer! Jeg følger bloggen av og til! Mvh Ola

    SvarSlett
  2. God sommer, jeg følger selvsagt med på bloggen din:)

    Hils fruen og kidsa, slapp av og nyt den velfortjente feriefølelsen!

    Hilsen Eli

    SvarSlett
  3. Hei,

    Sent ute med kommentar pga ferie, men jeg følger med på bloggen din ukentlig. Håper på flere poster utover høsten! :-).

    God sommer!
    @LaESto

    SvarSlett