søndag 31. mars 2013

God påske

"Påskemorgen slukker sorgen."

God påske! Påsken er høytid uten stress.

Vi tar en pust i bakken i Torrevieja i Spania. Det gjør godt - og i moderne stil er ikke 175 dager skolefri nok, så ferien må spise en skoledag.

Til helgen er det landsmøte i Senterpartiet. Torsdag til søndag i Loen i Sogn og Fjordane. Det blir bra. Jeg skal holde innlegg i generaldebatten etter partilederens tale. Jeg har ikke bestemt meg for tema. I tillegg skal jeg holde et 15 minutters innlegg på søndag morgen om valgkampen og viktige saker i Rogaland.

Og "viktigste" oppgave er å være "programleder" for "prisutdelingen" under landsmøtemiddagen. En oppgave jeg har hatt sammen med Erling Sande og Anja Hjelseth. Det aner meg at det kommer til å bli omtrent like på sparket som alle tidligere ganger vi har hatt oppgaven.

Og så sies det at nasjonal transportplan skal legges frem over påske. Det blir en stor dag. Og ikke minst skal det bli herlig å slutte å si: "mange vil bli skuffet". Som vi pleier å si det i Samferdselsdepartementet: #fuckmangevilbliskuffet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar