søndag 1. januar 2012

En ny bok

Et nytt år gir mulighet til å oppsummere og legge planer for det neste året.

Jeg er godt fornøyd med egen politisk innsats i 2011. Det er likevel litt lett at man kun jobber internt. Jobben med å synliggjøre resultater og svare på opposisjonenens utspill blir litt for ofte nedprioritert. Jeg må bli mer PR-kåt.

Utspillene må også bli tydeligere. Saker som "ny firefelts vei til Kristiansand", "tusen nye vindmøller i Rogaland" og "ikke uføretrygd til folk under 40år" er rock'n'roll. Slikt må det bli mer av.

I tillegg er det behov for å jobbe mer med bredere saker: Personvern, avbyråkratisering, EU/EØS og miljø er eksempler på saker som jeg vil prioritere.

I fjor var jeg en god del rundt å besøkte bedrifter, kommuner og organisasjoner. Det er veldig nyttig. Stortinget behandler nå landbruksmeldingen. I forbindelse med det besøkte jeg bondelagene i Dalane. Veldig kjekt og veldig lærerikt. Mer av det.

Innsatsen på sosiale medier er litt svingende. Jeg får holde fast på trua at det spiller en rolle å være tilstede og delta her også i 2012.

Men ikke minst skal jeg bygge en mur og sette opp et gjerde i hagen. Det blir nok årets mest krevende arbeidsoppgave:) Godt nytt år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar