mandag 20. desember 2010

På landevegen i Rogaland

Eg har i dag vore på langtur til Sand i Suldal kommune. Her har eg vitja Ryfylkemuseet. Høyrt meir om kva dei arbeidar med, og eg har og fått formidla ei lita adventspakke til museet på vegne av Kulturdepartementet. Museet får 180 000 kroner ekstra til 150 års markeringa av forfattaren Rasmus Løland. Viktig og bra!

Turen i dag varte frå klokka åtte til fem. 350 kilometer på glatte og svingete veier og fire ferjeturar. Men ikkje minst så hadde eg med meg Ulrikke på tur. Og til å være 4 år så er hun et samferdselpolitisk talent. Følgende to situasjonar forklarer det meste:

Lauvik ferjekai. Høgsfjorden:
Ulrikke: Far far far! Keffor bygge dei ikkje ei bru over her - så hadde me sluppe å ta ferja!
Far: Nei nei nei. Nå har dei valgt trase for fastlandsforbindelse og den er ikkje her - men tunnel fra Hundvåg til Solbakk. Nå skal vi ikke ha omkamper om Ryfast!  
Ulrikke: Eg ville heller bygd bru her. Det er jo her me skal øve. 

Tjensvollkrysset:
Ulrikke: Vao far. Dette va løye. Kæ dæ æ for noge løye? 
Far: Det er ei rundkjøring. Tjensvollkrysset. 
Ulrikke: Løyå rundkjøring.


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar