søndag 10. oktober 2010

En ordinær uke.

Vi skal nå ta fatt på den uken som noen kaller uke 41.

Mandag 11. oktober:
Jeg skal starte dagen med å gjennomføre den krevende øvelsen å levere Ulrikke i barnehagen litt over klokken 7 for så å være på flyet klokken 8 til Oslo. Med litt flaks med parkeringsplass og svingdøren på flyplassen så pleier det å gå.

Jeg skal delta på en konferanse som i Oslo som heter "forsvar dagens uførepensjon" fra kl. 10 til 15.  Her skal det være med representanter fra alle partier og det er varslet rundt 150 deltakere. Siden regjeringen ikke har lagt frem sitt forslag til ny uførepensjon så vil det være viktig å få med seg innspillene som kommer.

Videre er det stortingsmøte fra kl. 12 og utover. Jeg skal kl. 14 være med på et møte med rødgrønne politikere på stortinget om grønn IKT og et arbeid for å få CERN til å etablere et datasenter i Norge.

Tirsdag 12. oktober:
Stortingsmøte, komitemøte og generelt politisk arbeid. Jeg har tenkt å bruke denne dagen til å gå gjennom mine konkrete valgløfter og sjekke ut status på de. Jeg ser at det ligger an til noen gode plusser der, men også saker som de må jobbes mer med det neste året. Så skal jeg også lage et notat til meg selv over ting jeg skal jobbe med det neste året på stortinget.

Onsdag 13. oktober:
Stortingsmøte med spørretime. Møter med de andre rødgrønne i arbeids- og sosialkomiteen og ikke minst møte i Senterpartiets gruppe. Jeg må også få levert noen reiseregninger denne dagen. Drar til Beyne på kvelden.

Torsdag 14. oktober:  
Hjemmekontor og vurderer også et slag golf om det lar seg gjøre.

Fredag 15. oktober:
Skal til Stavanger der rogalandsbenken skal ha møte med Rogaland fylkeskommune og diverse lokale aktører.

Lørdag 16. oktober og søndag 17. oktober:
Skal i utgangspunktet ha fri.


Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Får du ordnet CERN på mandag kan du spille golf resten av uken!

    SvarSlett
  2. Vonar du stikk innom det nye biblioteket på sundagen! :-)

    SvarSlett
  3. Yepp. Åpning av nytt bibliotek må prioriteres. Har jo finansiert en del av det gjennom "glemmegebyrer"

    SvarSlett