søndag 18. april 2010

Denne uken - rundt omkring.

Denne uken skal jeg være vestpå mandag og tirsdag. Må få gått gjennom innboksen på e-posten. Den er ute av kontroll.

I tillegg skal jeg besøke Petroleumstilsynet på tirsdag klokken 14. Og på tirsdag kveld skal jeg holde foredrag for Bryne Rotary om livet i de innerste sirkler. Foredraget er skrevet og alt under kontroll.

Jeg er litt mer usikker på hvordan jeg skal greie å komme meg til Oslo før kl. 10 på onsdag. Men kan kjøre bort om natten om det ikke går fly.

På torsdag skal jeg å besøke Karmøy SP. Skal ha opplegg fra klokken 12 og ut dagen. Besøk på arbeidsplass som driver med tilrettelagt arbeid, besøke MET senter og medlemsmøte.

På fredag skal jeg til Egersund. Her er ikke programmet helt klart enda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar