torsdag 4. mars 2010

Fra store og små ting hjemme til stortinget

Jeg er tilbake på Stortinget fra neste uke av. Jeg holder nå på å skru hjernen stadig mer inn på jobb. I morgen og lørdag er det en samling for fylkestingsgruppa og det nyvalgte fylkesstyret i Rogaland Senterparti. Alltid nyttig og hyggelig å tilbringe litt tid med de man jobber sammen med.

Jeg holder også på med en plan for hva jeg skal gjøre denne våren. For det å sitte på Stortinget er veldig mye mer enn det å sitte i stortingssalen. Har du tips til bedrifter, organisasjoner eller andre ting jeg bør besøke i Rogaland så tar jeg mot innspill.

Når vi nå "skal gå på jobben med den friske delen av kroppen og ikke være hjemme med den syke delen. Så bør man vel i mindre grad være hjemme med sykt barn også - og i stortingssalen er det jo alltid ledige stoler.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar