fredag 15. oktober 2010

Program neste uke.

Ser frem til en travel uke. Skal gjøre huset klar for salg - og jammen meg så blir det litt jobb også.

Søndag 17. oktober er det åpning av Time bibliotek. Etter 25 år i midlertidige lokaler for biblioteket skal det bli spennende å se hvordan nybygget som også skal huse nasjonalt Garborgsenter er blitt.

Mandag 18. oktober har jeg hjemmekontor.

Tirsdag 19. oktober skal jeg til Oslo. Her er det komitemøte og litt forskjellige interne møter.

Onsdag 20. oktober er det møte i stortinget med spørretime, og møter med rødgrønne i abeid- og sosialkomiteen og gruppemøte i Senterpartiet. Så er det å kaste seg på flyet for å holde et innlegg på årsmøtet i Gjesdal Senterparti.

Torsdag 21. oktober på morgenen skal jeg til Haugesund for å være med på debatt på møte i KS Rogaland (kommunene sin organisasjon). På ettermiddagen skal jeg delta på OLF (oljenæringå sin organisasjon) sin årskonferanse i Oslo. På kvelden er det middag på slottet.

Fredag 22. oktober er det møte i stortinget. Men med litt flaks så når jeg hjem til FN kafe i barnehagen. Har lovet Ulrikke å prøve å få det til.

Lørdag 23. oktober skal jeg åpne en kunstutstilling på Hå gamle prestegard.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar