mandag 10. mai 2010

Post i Storting.

På Stortinget får vi mye post. Jeg har tre forskjellige steder jeg må plukke opp post. Jeg har nettopp nå vært ned og hentet dagens post, og du skal få lov å være med å gå gjennom den:

Første avis er Korsets Seier. Ikke noe spennende på fremsiden og rett i søpla. Neste avis er Suldalsposten. Her kan jeg lese om båtruter i indre Ryfylke og så måtte jeg bare lese en koselig barnehagereportasje. Medlemskontakt for Forsvarets pensjonistforbund endte denne gangen rett i søpla.

Sparebankbladet, Jernbanemagasinet På skinner og LO aktuelt legges til side og skal blas gjennom på senga. Handikappnytt og Forskerforum skal bli lesestoff på flyet hjem på onsdag. Bondevennen ble lest straks og jeg gjorde særlig et forsøk på å lese artikkelen om "frie fettsyrer i kumelk". Ros til Bondevennen for stillig framside.
Til slutt i postbunken et brev fra en innbygger som hadde synspunkter på norsk arbeidsliv. Han mener at nordmenn blir nedprioritert til fordel for folk fra Polen. Et ganske så bra skrevet brev. Så han fortjente svar og det har jeg skrevet.
Så da kan jeg legge turen til neste postkasse. Og den er virkelig fæl og har navnet: Microsoft Outlook. 14 uleste e-post, men det betyr uheldigvis ikke at jeg er ferdig med de flere hundre e-postene som ligger å roper: "Se meg, les meg, svar meg".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar