mandag 3. januar 2011

Et nytt år på bloggen og på tinget.

Første arbeidsdag i 2011 startet nokså rolig. Har jobbet med litt forskjellige saker og planlagt litt program for vinteren. Min nye HTC-telefon gjorde en stor innsats ved å slette alle sms i innboksen. Det var sikkert noe viktig for meg - men jeg tror vi alle lider under et for sterkt samlergen.

Det er nok av arbeidsoppgaver å ta fatt på: biogass, uførestønad, landbruksmelding og datalagring er viktige tema.

Jeg skal også til Oslo på torsdag. Da er hele dagen satt av til å tenke, fundere og konkretisere Senterpartiets distriktpolitikk. Jeg tar svært gjerne mot innspill.

Jeg har også ambisjoner om å være mye tilstede i Rogaland også dette året. Så jeg må legge et reiseprogram for våren.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar