tirsdag 21. juni 2011

Sommerferie

Ferietid på Stortinget. Noen har alltid glede av å påpeke eller kritisere at vi har møtefri fra midten av juni til 1. oktober. Det er noen som lever i den oppfatning at det beste for vårt demokrati er at vi som stortingsrepresentanter befinner oss mest mulig på kontorene våre i Oslo. Vi bør være kontorister som hver dag skal sitte på stortinget og lese proposisjoner og meldinger. Jeg er uenig i det. Jeg mener stortinget denne sesjonen har hatt for mange møtedager. Det blir stadig vanskeligere å finne tid til å være i sin egen valgkrets.

I sommer så kommer tiden for min del til å gå med til å flytte inn i nytt hus på Bryne. Så har jeg en uke i Oslo i starten av august da jeg skal være medievakt for Senterpartiet. Etter dette er det bånn gass med valgkamp frem til midten av september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar