onsdag 7. juli 2010

En hyggelig e-post.

Det er svært sjelden jeg får e-poster som gjør meg glad. Jeg får mange e-poster med kunnskap, kjeft, kommandoer og kreative forslag, men altså lite gladpost. I går var et unntak. Da kom denne e-posten fra en ivrig samler av panini fotballklistremerker : (Den er litt anonymisert)

Heisann!
Jeg er Elias, 6 år. Jeg elsker fotball! Dette er mitt første fotball-VM og mitt første fotballalbum. Her er alt utsolgt, så jeg er lei meg for det. Farmor på Hamar fikk oppdraget om å kjøpe merker, men måtte gi opp etter å ha kjørt Mjøsa rundt, 6 Narvesenkiosker og ingen fangst.........Jeg kjøper gjerne av deg noen ifra byttebunken din. Mangler du fortsatt nr 301, 119, 623 og 587, så har jeg dem.

MvhElias
(Mamma hjelper meg)
 
Jeg og Ulrikke er veldig nærme å ha full album, så det er stor sjanse for at Elias får et hyggelig brev med mange gratis klistremerker i posten.
Blogglisten

1 kommentar: