lørdag 25. februar 2012

Høyre - uklare vedtak?

Etter Høyre sitt fylkesårsmøte i Rogaland hadde Stavanger Aftenblad denne forsiden:

Jeg stusset litt på at de hadde tatt så klart stilling i en sak der jeg har registrert at flere av partiets lokale tillitsvalgte har et annet syn og er mot bruk av tvang. Dagen etter kunne Stavanger Aftenblad melde følgende: 

De hadde altså et helt annet inntrykk av hva fylkesårsmøtet hadde vedtatt. Jeg tror ikke denne saken oppfattes som en kommunikasjonsmessig katastrofe i Rogaland Høyre. De får først sendt en melding som gleder partiets ideologiske elite. Så får de dagen etter vist partiets folkelige profil. Dette passer godt inn i det som virker å være Høyres interne slagord: "til lags åt alle kan Høgre gjera". 

Jeg kunne tenkt meg klarere svar på hva en politisk motstander egentlig mener. Det får jeg nok ikke.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar