søndag 6. mars 2011

Husbygging og politikk


Denne uken blir en vanlig hektisk og god uke. Det må bli tid til både husbygging og politikk.

Mandag 07. mars:
Rogalandsbenken har møter i Stavanger. Vi starter dagen med å ha frokostmøte med biskopen. Det seg jeg veldig frem til. Videre er det møter med Lyse, Bondelaget, Braut biotech, støttegruppen Deep Sea Driller og Rogaland fylkeskommune. Jeg synes disse dagene som benken har samlet er meningsfulle og gir svært nyttige innspill i til det politiske arbeidet.

Tirsdag 08. mars:
Skal til Dalane på formiddagen. Hva som skal skje der får jeg komme tilbake til. Så er det flisejakt på ettermiddagen og telefonmøte med Rogaland Senterparti på kvelden. Og denne dagen skal Høyre bestemme hva de gjør i datalagringsaken.

Onsdag 09. mars
Møte i Stortinget. Storfraksjonsmøte, møte med hørselshemmedes landsforbund og gruppemøte i Senterpartiet. Håper det blir tid til å melde inn noen budskap til den nye olje- og energiministeren. Får besøk av noen ungdommer fra "mot til å meina prosjektet" og skal vise disse rundt på Stortinget.

Torsdag 10. mars:
Møte i Stortinget. Min komite har mange saker som skal behandles i salen denne dagen. Så det blir nok minst tre innlegg. Ganske lenge siden jeg har holdt innlegg i stortinget nå, så det blir bra.

Fredag 11. mars:
Møte i Stortinget. Komiteen skal på besøk til Stami. Jeg skal delta på en konferanse om ungdom og demokrati arrangert av "Mot til å meina".

Så er det hjem til Bryne - og spennende å se hva som har skjedd i huset siden sist.  

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar